دانلود کتاب Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance

خرید ایبوک Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance

برای دانلود ایبوک Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance و خرید کتاب افسانه آرچ مغوس اتحاد گراکاس بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance

 

دانلود کتاب Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance دانلود ایبوک افسانه آرچ مغوس اتحاد گراکاس
دانلود کتاب Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance دانلود ایبوک افسانه آرچ مغوس اتحاد گراکاس

Legend of the Arch Magus: United Grakas Alliance Kindle Edition
by Michael Sisa (Author)

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance

 

دانلود رایگان کتاب Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Legend of the Arch Magus United Grakas Alliance

An Arch Magus dies, only to find himself in the body of a young man in a medieval Kingdom. He finds out that he is the second son of a Duke, exiled to a desolated town by his own family. Shackled by the notorious reputation of his new shell, he tries his best to develop his domain, implementing new policies and innovations, leading his subjects to prosperity. In this world where magic is undeveloped, he shall once again pave a new path.

دانلود ایبوک افسانه آرچ مغوس اتحاد گراکاس

یک آرک مجوس می میرد، اما خود را در بدن مرد جوانی در پادشاهی قرون وسطایی می بیند. او متوجه می شود که او دومین پسر یک دوک است که توسط خانواده اش به یک شهر متروک تبعید شده است. در غل و زنجیر شهرت بدنام پوسته جدید خود، او تمام تلاش خود را می کند تا دامنه خود را توسعه دهد، سیاست ها و نوآوری های جدیدی را اجرا کند و رعایای خود را به سوی رفاه سوق دهد. در این دنیایی که جادو توسعه نیافته است، او یک بار دیگر مسیر جدیدی را هموار خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا