دانلود کتاب Multiple Access Techniques for 5G Wireless Networks and Beyond

خرید ایبوک Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils

برای دانلود ایبوک Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils و خرید کتاب تمرین مدل سازی سازه ای برای خاک های اشباع شده بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Springer دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از اشپرینگر یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils

ایبوک Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils خرید کتاب تمرین مدل سازی سازه ای برای خاک های اشباع شده
ایبوک Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils خرید کتاب تمرین مدل سازی سازه ای برای خاک های اشباع شده
Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils 1st ed. 2020 Edition
by Zhen-Yu Yin (Author), Pierre-Yves Hicher (Author), Yin-Fu Jin (Author)

ISBN-13: 978-9811563065
ISBN-10: 9811563063

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils

https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-319-92090-0#editorsandaffiliations

دانلود رایگان کتاب Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Practice of Constitutive Modelling for Saturated Soils

This book describes the development of a constitutive modeling platform for soil testing, which is one of the key components in geomechanics and geotechnics. It discusses the fundamentals of the constitutive modeling of soils and illustrates the use of these models to simulate various laboratory tests. To help readers understand the fundamentals and modeling of soil behaviors, it first introduces the general stress–strain relationship of soils and the principles and modeling approaches of various laboratory tests, before examining the ideas and formulations of constitutive models of soils. Moving on to the application of constitutive models, it presents a modeling platform with a practical, simple interface, which includes various kinds of tests and constitutive models ranging from clay to sand, that is used for simulating most kinds of laboratory tests. The book is intended for undergraduate and graduate-level teaching in soil mechanics and geotechnical engineering and other related engineering specialties. Thanks to the inclusion of real-world applications, it is also of use to industry practitioners, opening the door to advanced courses on modeling within the industrial engineering and operations research fields.

 

خرید کتاب تمرین مدل سازی سازه ای برای خاک های اشباع شده

این کتاب توسعه یک پلت فرم مدل سازی اساسی برای آزمایش خاک را توصیف می کند ، که یکی از اجزای اصلی در ژئومکانیک و ژئوتکنیک است. این مقاله مبانی مدل سازی سازه ای خاک را مورد بحث قرار می دهد و استفاده از این مدل ها را برای شبیه سازی آزمایش های مختلف آزمایشگاهی نشان می دهد. برای کمک به خوانندگان در درک اصول و مدل سازی رفتارهای خاک ، ابتدا رابطه تنش-کرنش کلی خاک و اصول و رویکردهای مدل سازی آزمایش های مختلف آزمایشگاهی ، قبل از بررسی ایده ها و فرمول های مدل های سازنده خاک ، را معرفی می کند. با استفاده از مدلهای سازنده ، یک پلت فرم مدل سازی با یک رابط کاربری ساده و ساده ارائه می شود که شامل انواع مختلفی از آزمونها و مدلهای سازنده ای از خاک رس تا شن و ماسه است که برای شبیه سازی انواع آزمایشات آزمایشگاهی استفاده می شود. این کتاب برای تدریس در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در مکانیک خاک و مهندسی ژئوتکنیک و سایر تخصص های مهندسی مرتبط در نظر گرفته شده است. به لطف گنجاندن برنامه های کاربردی در دنیای واقعی ، همچنین برای پزشکان صنعت نیز مورد استفاده قرار می گیرد و راه را برای دوره های پیشرفته مدل سازی در زمینه های تحقیقات مهندسی صنایع و عملیات باز می کند.

دکمه بازگشت به بالا