دانلود کتاب Organizational Theory in Higher Education

خرید ایبوک Organizational Theory in Higher Education

برای دانلود ایبوک Organizational Theory in Higher Education و خرید کتاب نظریه سازمانی در آموزش عالی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.sciencedirect.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Organizational Theory in Higher Education

دانلود کتاب Organizational Theory in Higher Education دانلود ایبوک نظریه سازمانی در آموزش عالی 978-0415874670--- 1138294160
دانلود کتاب Organizational Theory in Higher Education دانلود ایبوک نظریه سازمانی در آموزش عالی 978-0415874670— 1138294160

Organizational Theory in Higher Education Paperback – January 23, 2013

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Organizational Theory in Higher Education

https://www.google.com/books/edition/Organizational_Theory_in_Higher_Educatio/EOqoLw06OWMC?hl=en

دانلود رایگان کتاب Organizational Theory in Higher Education

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Organizational Theory in Higher Education

Organizational Theory in Higher Education offers a fresh take on the models and lenses through which higher education can be viewed by presenting a full range of organizational theories, from traditional to current. By alternating theory and practice chapters, noted scholar Kathleen Manning vividly illustrates the operations of higher education and its administration. Manning’s rich and interdisciplinary treatment enables leaders to gain a full understanding of the perspectives that operate on a college campus and ways to adopt effective practice in the context of new and continuing tensions, contexts, and challenges.

دانلود ایبوک نظریه سازمانی در آموزش عالی

نظریه سازمانی در آموزش عالی با ارائه طیف کاملی از تئوری های سازمانی، از سنتی تا کنونی، برداشت تازه ای از مدل ها و لنزهایی ارائه می دهد که از طریق آنها می توان آموزش عالی را مشاهده کرد. محقق مشهور کاتلین منینگ، با متناوب فصل‌های تئوری و عملی، عملیات آموزش عالی و مدیریت آن را به وضوح نشان می‌دهد. درمان غنی و بین رشته ای منینگ به رهبران این امکان را می دهد تا درک کاملی از دیدگاه هایی که در محوطه دانشگاه عمل می کنند و راه هایی برای اتخاذ عملکرد مؤثر در زمینه تنش ها، زمینه ها و چالش های جدید و مداوم به دست آورند.

دکمه بازگشت به بالا