دانلود کتاب Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation

خرید ایبوک Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation

برای دانلود ایبوک Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation  و خرید کتاب جادوگر روانشناختی راهنمای متافیزیکی مراقبه بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Llewellyn Publications دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation

ایبوک Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation خرید کتاب جادوگر روانشناختی راهنمای متافیزیکی مراقبه
ایبوک Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation خرید کتاب جادوگر روانشناختی راهنمای متافیزیکی مراقبه
Psychic Witch: A Metaphysical Guide to Meditation, Magick & Manifestation Paperback – Illustrated, February 8, 2020
by Mat Auryn  (Author), Devin Hunter (Foreword)
ISBN-10 ‏ : ‎ 0738760846
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0738760841
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 6$

ادرس اینترنتی کتاب Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation

دانلود رایگان کتاب Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Psychic Witch A Metaphysical Guide to Meditation

  • Discover how to be a powerful psychic witch with this book on wielding energy and awakening your psychic senses. Psychic Witch explores the relationship between psychic ability and magick, interweaving them to create a strong foundation for accessing the full potential of your mind, body, and spirit.Mat Auryn reveals some of his most closely guarded tips, secrets, practices, and meditations so that you can master the perception and manipulation of energy. Featuring over ninety exercises and the inner tools you need to perform magick anywhere and at any time, Psychic Witch helps you tune in to yourself and the subtle energies of the world.

دانلود ایبوک جادوگر روانشناختی راهنمای متافیزیکی مراقبه

کشف کنید که چگونه یک جادوگر روان قدرتمند باشید با این کتاب در مورد استفاده از انرژی و بیدار کردن حواس روانی خود. جادوگر روانی با کاوش در رابطه بین توانایی روانی و جادوگری ، آنها را در هم می آمیزد تا بنیادی محکم برای دستیابی به پتانسیل کامل ذهن ، جسم و روح شما ایجاد کند.

Mat Auryn برخی از نکات ، اسرار ، شیوه ها و مراقبه های محرمانه خود را نشان می دهد تا بتوانید بر درک و دستکاری انرژی مسلط شوید. با بیش از نود تمرین و ابزارهای داخلی که برای انجام جادو در هر مکان و هر زمان نیاز دارید ، جادوگر روانشناسی به شما کمک می کند تا با خود و انرژی های ظریف جهان هماهنگ شوید.

دکمه بازگشت به بالا