دانلود کتاب Reincarnation as a Scientific Concept

خرید ایبوک Reincarnation as a Scientific Concept

برای دانلود کتاب Reincarnation as a Scientific Concept بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت Epub و PDF تبدیلی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انشارات  White Crow Books دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Reincarnation as a Scientific Concept دانلود ایبوک تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1786771278
دانلود کتاب Reincarnation as a Scientific Concept دانلود ایبوک تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1786771278
Reincarnation as a Scientific Concept: Scholarly Evidence for Past Lives Edición Kindle
de Dr. K.S. Rawat (Author), Titus Rivas (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1786771276
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1786771278

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Reincarnation as a Scientific Concept از امازون

 

دانلود رایگان کتاب تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی

برای اطمینان از کیفیت ایبوک تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Reincarnation as a Scientific Concept

“Reincarnation as a Scientific Concept” focuses on the question of whether reincarnation should be recognized as a serious subject by the contemporary scientific community.

After a historical overview of the psychical research into reincarnation memories, the authors present well-documented cases that have been studied by scholars from East and West.

دانلود ایبوک تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی

“تناسخ به عنوان یک مفهوم علمی” بر این سوال تمرکز دارد که آیا تناسخ باید به عنوان یک موضوع جدی توسط جامعه علمی معاصر شناخته شود؟

پس از مروری تاریخی بر تحقیقات روانی در مورد خاطرات تناسخ، نویسندگان موارد مستندی را ارائه می‌کنند که توسط محققان شرق و غرب بررسی شده است.

دکمه بازگشت به بالا