دانلود کتاب Computer Application in Hydraulic Engineering

خرید ایبوک Computer Application in Hydraulic Engineering

برای دانلود کتاب Computer Application in Hydraulic Engineering بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب کاربرد کامپیوتر در مهندسی هیدرولیک ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت Epub و azw و PDF تبدیلی ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Computer Application in Hydraulic Engineering دانلود ایبوک کاربرد کامپیوتر در مهندسی هیدرولیک
دانلود کتاب Computer Application in Hydraulic Engineering دانلود ایبوک کاربرد کامپیوتر در مهندسی هیدرولیک
Computer Application in Hydraulic Engineering Edición Kindle
de Tom Walski (Author), Tom Barnard (Author), Rocky Durrans (Author), Mike Meadows (Author), Brian Whitman (Author)
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 35$

لینک کتاب Computer Application in Hydraulic Engineering از امازون

 

دانلود رایگان کتاب کاربرد کامپیوتر در مهندسی هیدرولیک

برای اطمینان از کیفیت ایبوک کاربرد کامپیوتر در مهندسی هیدرولیک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Computer Application in Hydraulic Engineering

Computer Applications in Hydraulic Engineering (CAiHE), 8th Edition is an all-inclusive water resources guide for practicing engineers and students in the hydraulics and hydrology fields. It links theory with real-world applications through exercises and examples of the technology, theory, and analysis methods at the forefront of hydraulic engineering. The examples cover everything from water quality analysis and hydraulic theory to detention pond design, dynamic modeling, culvert hydraulics, and more.

The book includes an accompanying DVD with academic licenses of the flagship products in Bentley´s water and wastewater solution, as well as updated and expanded tutorials that reflect the software´s latest advances. Also new to the 8th edition is a chapter about transient analysis that features step-by-step tutorials that demonstrate how to identify, manage, and mitigate transient risks using HAMMER.

دانلود ایبوک کاربرد کامپیوتر در مهندسی هیدرولیک

برنامه های کامپیوتری در مهندسی هیدرولیک (CAiHE) ، ویرایش هشتم یک راهنمای منابع آب فراگیر برای مهندسین و دانشجویان در زمینه های هیدرولیک و هیدرولوژی است. این نظریه را با برنامه های کاربردی در دنیای واقعی از طریق تمرینات و نمونه هایی از فن آوری ، تئوری و روشهای تجزیه و تحلیل در خط مقدم مهندسی هیدرولیک پیوند می دهد. مثالها همه چیز را از تجزیه و تحلیل کیفیت آب و نظریه هیدرولیک گرفته تا طراحی حوضچه ، مدل سازی پویا ، هیدرولیک لوله ، و موارد دیگر پوشش می دهند.

این کتاب شامل یک DVD همراه با مجوزهای علمی از محصولات شاخص در محلول آب و فاضلاب بنتلی ، و همچنین آموزشهای به روز و گسترده ای است که نشان دهنده آخرین پیشرفت های نرم افزار است. همچنین در ویرایش هشتم فصلی در مورد تجزیه و تحلیل گذرا وجود دارد که شامل آموزش های گام به گام است که نحوه شناسایی ، مدیریت و کاهش خطرات گذرا با استفاده از HAMMER را نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا