دانلود کتاب Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting

خرید ایبوک Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting

برای دانلود ایبوک Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting و خرید کتاب تعمیر و نگهداری و عیب یابی تجهیزات چرخشی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Momentum Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.sciencedirect.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting

دانلود کتاب Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting دانلود ایبوک تعمیر و نگهداری و عیب یابی تجهیزات چرخشی
دانلود کتاب Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting دانلود ایبوک تعمیر و نگهداری و عیب یابی تجهیزات چرخشی

Rotating Equipment: Maintenance and Troubleshooting Kindle Edition
by James M. Watterson (Author)

ISBN-13: 978-1947083721
ISBN-10: 1947083724
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting

 

https://books.google.com/books?id=oq6LDwAAQBAJ

دانلود رایگان کتاب Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Rotating Equipment Maintenance and Troubleshooting

Rotating Equipment: Maintenance and Troubleshooting has been written on the back of Dr. Watterson’s experience in working with over 20 oil refineries and petrochemical and fertilizer industries worldwide, which spans over 30 years. Every aspect of rotating equipment is explored, from turbines, both gas and steam, compressors, pumps to the use of predictive maintenance equipment.

Included in this book is an in-depth explanation of predictive maintenance techniques, such as ultrasound testing, eddy curves, visual testing techniques, such as stroboscope, liquid penetrant, and vibration monitoring. Dr. Watterson also clearly describes the value of online condition-based monitoring of rotating equipment. The primary objective of this book is to show the way to reduce cost and frequency of planned maintenance by detection of abnormalities on equipment’s operating and preset performance parameters.

دانلود ایبوک تعمیر و نگهداری و عیب یابی تجهیزات چرخشی

تجهیزات دوار: تعمیر و نگهداری و عیب یابی بر اساس تجربه دکتر واترسون در کار با بیش از 20 پالایشگاه نفت و صنایع پتروشیمی و کود در سراسر جهان نوشته شده است که بیش از 30 سال را در بر می گیرد. هر جنبه ای از تجهیزات دوار بررسی می شود، از توربین ها، گاز و بخار، کمپرسورها، پمپ ها تا استفاده از تجهیزات تعمیر و نگهداری پیش بینی.

در این کتاب توضیحی عمیق در مورد تکنیک‌های نگهداری پیش‌بینی‌کننده، مانند تست اولتراسوند، منحنی‌های گردابی، تکنیک‌های تست بصری، مانند استروبوسکوپ، مایع نافذ، و نظارت بر ارتعاش گنجانده شده است. دکتر واترسون همچنین ارزش نظارت بر شرایط آنلاین تجهیزات دوار را به وضوح توصیف می کند. هدف اصلی این کتاب نشان دادن راه کاهش هزینه و دفعات نگهداری برنامه ریزی شده با تشخیص ناهنجاری ها در عملکرد تجهیزات و پارامترهای عملکرد از پیش تعیین شده است.

دکمه بازگشت به بالا