دانلود کتاب Scarf Bargello

خرید ایبوک Scarf Bargello

برای دانلود ایبوک Scarf Bargello و خرید کتاب روسری بارجلو بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.ravelry.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Scarf Bargello

ایبوک Scarf Bargello خرید کتاب روسری بارجلو by Svetlana GordonPublished inSvetlana Gordon's Ravelry Store دانلود از ravelry
ایبوک Scarf Bargello خرید کتاب روسری بارجلو by Svetlana GordonPublished inSvetlana Gordon’s Ravelry Store دانلود از ravelry
Scarf Bargello
by Svetlana Gordon
Published inSvetlana Gordon’s Ravelry Store
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 4$

ادرس اینترنتی کتاب Scarf Bargello

https://www.ravelry.com/patterns/library/scarf-bargello

دانلود رایگان کتاب Scarf Bargello

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Scarf Bargello

  • The Phoenix-Wing is a wrap that is knitted in one piece. The colorfields will be added ony by one and the Wing takes shape.The Pattern-file is big and contains written instructions for the main part, as well as charts for the fields and a picture with markings where you’re currently inside the wing.
    The whole shape is formed by Short-Rows and you will need to count your stitches through the whole knitting process.
    The whole wing is knitted in garter stitch.

دانلود ایبوک روسری بارجلو

Phoenix-Wing یک بسته بندی است که به صورت یک پارچه بافته می شود. زمینه های رنگی توسط یکی اضافه می شوند و بال شکل می گیرد.

پرونده Pattern بزرگ است و شامل دستورالعمل های نوشته شده برای قسمت اصلی ، و همچنین نمودارهایی برای زمینه ها و یک تصویر با علامت گذاری است که در حال حاضر در داخل بال هستید.
شکل کامل توسط Short-Rows تشکیل شده است و شما باید بخیه های خود را در کل مراحل بافندگی بشمارید.
کل بال در کوک پارچه ای گره خورده است.

دکمه بازگشت به بالا