دانلود کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method

خرید ایبوک Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method

برای دانلود کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method و خرید ایبوک هیدرودینامیک ذرات صاف یک روش ذرات مشفری بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی با کيفيت عالي و قابل اجرا و انتقال بر روي کامپيوتر، تبلت و موبايل است. نسخه الکترونیکی کتاب امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير را دارد. تصاویر بدون واتر مارک و بدون صفحات تبلیغاتی است. ایبوک ذرات هموار هیدرودینامیک: یک مش-آزاد روش ذرات بصورت کاملا اورجینال است و با ایبوکهای رایگان موجود در اینترنت که کیفیت پایین دارند، تفاوت دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات World Scientific دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method دانلود ایبوک هیدرودینامیک ذرات صاف یک روش ذرات مشفری
دانلود کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method دانلود ایبوک هیدرودینامیک ذرات صاف یک روش ذرات مشفری
Smoothed Particle Hydrodynamics:A Meshfree Particle Method Kindle Edition
by G R Liu  (Author), M B Liu (Author)  Format: Kindle Edition

Hardcover: 472 pages
Publisher: World Scientific Publishing Company (October 16, 2003)
Language: English
ISBN-10: 9812384561
ISBN-13: 978-9812384560

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method از سایت Amazon.org :

دانلود رایگان کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب Smoothed Particle Hydrodynamics A Meshfree Particle Method

Smoothed Particle Hydrodynamics contains many appealing and practical examples, including free surface flows, high explosive detonation and explosion, underwater explosion and water mitigation of explosive shocks, high velocity impact and penetration, and multiple scale simulations coupled with the molecular dynamics method. An SPH source code is provided, making this a friendly book for readers and SPH users.

دانلود ایبوک هیدرودینامیک ذرات صاف یک روش ذرات مشفری

هیدرودینامیک ذرات صاف دارای نمونه های جذاب و کاربردی زیادی است ، از جمله جریان های سطح آزاد ، انفجار زیاد و انفجار زیاد ، انفجار در زیر آب و کاهش آب شوک های انفجاری ، ضربه و نفوذ به سرعت بالا ، و شبیه سازی های مقیاس چندگانه با روش دینامیک مولکولی. کد منبع SPH ارائه شده است ، و این یک کتاب دوستانه برای خوانندگان و کاربران SPH است.

 

دکمه بازگشت به بالا