دانلود کتاب Sunrise Meditations

خرید ایبوک Sunrise Meditations

برای دانلود ایبوک Sunrise Meditations و خرید کتاب مدیتیشن های طلوع خورشید بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و azw3 و epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  Editions Prosveta دارید با ما مکاتبه کنید.

دانلود کتاب Sunrise Meditations دانلود ایبوک مدیتیشن های طلوع خورشید
دانلود کتاب Sunrise Meditations دانلود ایبوک مدیتیشن های طلوع خورشید

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Sunrise Meditations

 

Sunrise Meditations Kindle Edition
by Omraam Mikhaël Aïvanhov (Author)

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 3$

ادرس اینترنتی کتاب Sunrise Meditations

دانلود رایگان کتاب Sunrise Meditations

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Sunrise Meditations

‘There are spiritual foods just as there are material foods; in the same way that you eat bread and drink water each day to feed your physical body, you must nourish yourself with the sun – its warmth, its light – so as to nourish your spiritual bodies. In this way you will become truly alive. So, try every morning to watch the sunrise as if you were seeing it for the first time, and it will always appear new to you.’

دانلود ایبوک مدیتیشن های طلوع خورشید

«غذاهای معنوی وجود دارد، همانطور که غذاهای مادی وجود دارد. همانطور که هر روز نان می خورید و آب می نوشید تا بدن فیزیکی خود را تغذیه کنید، باید خود را با خورشید – گرما، نور آن – تغذیه کنید تا بدن های روحانی خود را تغذیه کنید. به این ترتیب شما واقعاً زنده خواهید شد. بنابراین، سعی کنید هر روز صبح طلوع خورشید را طوری تماشا کنید که انگار برای اولین بار است که آن را می بینید، و همیشه برای شما جدید به نظر می رسد.

دکمه بازگشت به بالا