دانلود کتاب Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship

خرید ایبوک Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship

برای دانلود ایبوک Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship و خرید کتاب استفاده از همدلی بی امان در رابطه درمانی روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Routledge دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship

ایبوک Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship خرید کتاب استفاده از همدلی بی امان در رابطه درمانی
ایبوک Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship خرید کتاب استفاده از همدلی بی امان در رابطه درمانی
Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship: Connecting with Challenging and Resistant Clients 1st Edition, Kindle Edition
by Anabelle Bugatti (Author)
ISBN-13: 978-0367350444
ISBN-10: 0367350440
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship

https://www.routledge.com/Using-Relentless-Empathy-in-the-Therapeutic-Relationship-Connecting-with/Bugatti/p/book/9780367350444

دانلود رایگان کتاب Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship

With a refreshing approach to resistance in therapy, Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship offers practical tools and tips to help therapists and clinicians across all modalities of counseling work with their most challenging clients.

By illustrating the power of empathic responsiveness coupled with attachment science and interventions, the author goes straight to the heart of what’s vital for building strong therapeutic alliances with even the most difficult clients. Using Relentless Empathy in the Therapeutic Relationship presents effective tools that clinicians and therapists can use to move away from pathological diagnostic labels toward engaging with people in their distress.

This is a valuable resource to anyone in a helping profession, teaching them to effectively use their most valuable instrument—themselves—by harnessing the power of relentless empathy to shape relationships with not only clients but also the outside world.

دانلود ایبوک استفاده از همدلی بی امان در رابطه درمانی

با استفاده از رویکرد شاداب به مقاومت در درمان ، استفاده از همدلی بی امان در رابطه درمانی ، ابزارها و نکاتی کاربردی را برای کمک به درمانگران و پزشکان در تمام شیوه های مشاوره با چالش برانگیزترین مشتریان ارائه می دهد.

با نشان دادن قدرت پاسخگویی همدلانه همراه با علم دلبستگی و مداخلات ، نویسنده مستقیماً به قلب آنچه برای ایجاد اتحادهای درمانی قوی حتی با سخت ترین مراجعین اهمیت دارد ، می پردازد. استفاده از همدلی بی امان در رابطه درمانی ابزارهای م presentsثری را ارائه می دهد که پزشکان و درمانگران می توانند از آنها برای دور شدن از برچسب های تشخیصی آسیب شناسی به منظور مشارکت با افرادی که در ناراحتی خود هستند استفاده کنند.

این یک منبع ارزشمند برای هرکسی است که در یک حرفه کمک کننده است ، به او آموزش می دهد تا با استفاده از قدرت همدلی بی امان برای ایجاد روابط نه تنها با مشتریان بلکه همچنین با دنیای خارج ، از ارزشمندترین ابزار خود – خود – استفاده کند.

دکمه بازگشت به بالا