دانلود کتاب Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies

خرید ایبوک Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies

برای دانلود ایبوک Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies و خرید کتاب ریاضیات Watermaths برای فناوری های آب و فاضلاب بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  IWA Publishing دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies

دانلود کتاب Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies دانلود ایبوک ریاضیات Watermaths برای فناوری های آب و فاضلاب
دانلود کتاب Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies دانلود ایبوک ریاضیات Watermaths برای فناوری های آب و فاضلاب

Watermaths: (Maths for Water and Wastewater Technologies) Kindle Edition
by Simon Judd  (Author)

ISBN-13: 978-1599429151
ISBN-10: 1599429152
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies

 

دانلود رایگان کتاب Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Watermaths Maths for Water and Wastewater Technologies

Watermaths presents the mathematics underpinning the design and operation of the individual unit process technologies used for purifying water and wastewater. The book aims to provide the reader with sufficient information to enable them to tackle the most important calculations in this area, without requiring any prior knowledge of the subject and assuming only a very basic grounding in science or engineering. It focuses on the most essential areas of knowledge required, containing tuition in basic numeracy, chemistry, process engineering and fluid physics, as well as cost analysis. The simple and succinct delivery is designed to get the reader up to speed as rapidly as possible: sufficient background information is provided to explain the purpose of the calculations, and ultimately tackle the complete wastewater reclamation plant design problem included in the book.
Example calculations are provided within each chapter, each followed by exercises intended to reinforce the learning (and for which solutions are appended). Exercises range in difficulty from simple single calculational-step problems to more complex ones, and the over-arching design problem provides some context to the mathematics. The book can be understood by those relatively new to the water sector, and is intended as a primer rather than a comprehensive handbook. It is nonetheless sufficiently comprehensive to permit design calculations for most water and wastewater treatment unit processes.

دانلود ایبوک ریاضیات Watermaths برای فناوری های آب و فاضلاب

Watermaths ریاضیات زیربنای طراحی و عملکرد فناوری های واحد فرآیند واحد مورد استفاده برای تصفیه آب و فاضلاب را ارائه می دهد. هدف این کتاب این است که اطلاعات کافی را در اختیار خواننده قرار دهد تا بتواند بدون نیاز به دانش قبلی در مورد این موضوع و با در نظر گرفتن یک مبنای بسیار اساسی در علم یا مهندسی ، به مهمترین محاسبات در این زمینه بپردازد. این برنامه بر ضروری ترین زمینه های دانش مورد نیاز ، شامل شهریه در محاسبات پایه ، شیمی ، مهندسی فرآیند و فیزیک سیالات و همچنین تجزیه و تحلیل هزینه تمرکز می کند. تحویل ساده و مختصر به گونه ای طراحی شده است که خواننده را در سریع ترین زمان ممکن تسریع کند: اطلاعات کافی برای توضیح هدف محاسبات و در نهایت حل مشکل طراحی کامل کارخانه احیای فاضلاب موجود در کتاب ارائه شده است.
مثالهای محاسباتی در هر فصل ارائه شده است و هر کدام تمریناتی را برای تقویت یادگیری ارائه می دهند (و راه حلهایی نیز برای آن ضمیمه شده است). دشواری تمرینها از مسائل ساده گام محاسبه ای ساده تا مسائل پیچیده تر است و مشکل طراحی بیش از حد قوس زمینه ای را برای ریاضیات فراهم می کند. این کتاب را می توان برای کسانی که نسبتاً جدید در حوزه آب هستند درک کرد و به عنوان یک آغازگر و نه یک کتابچه راهنمای جامع در نظر گرفته شده است. با این وجود ، به اندازه کافی جامع است که بتواند محاسبات طراحی را برای اکثر فرایندهای واحد تصفیه آب و فاضلاب مجاز کند.

دکمه بازگشت به بالا