دانلود استاندارد NFPA 101 سال 2021 خرید Life Safety Code

دانلود استاندارد NFPA 101

برای خرید استاندارد کد هشدار دهنده و سیگنالینگ ملی به زبان انگلیسی ، بر روی خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از پرداخت هزینه، لینک دانلود PDF استاندارد ارسال می شود. فایل به زبان انگلیسی است.

خرید استاندارد های NFPA

کلیه استانداردهای سیستم اعلام حریق (حفاظت از آتش) آمریکا ||| National Fire Protection Association موجود است. برای سفارش استانداردهای NFPA که در سایت اعلام نشده، کافیست شماره استاندارد NFPA درخواستی خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی برای ما ارسال کنبد تا PDF استاندارد پس از واریز هزینه اعلامی، ارسال شود.

خرید استاندارد NFPA 101

NFPA 101

Life Safety Code

لینک دانلود استاندارد NFPA 101 :

https://www.nfpa.org/codes-and-standards/all-codes-and-standards/list-of-codes-and-standards/detail?code=101&tab=products#tabs

Download Full NFPA 101

The Life Safety Code is the most widely used source for strategies to protect people based on building construction, protection, and occupancy features that minimize the effects of fire and related hazards. Unique in the field, it is the only document that covers life safety in both new and existing structures.

The Standard NFPA 101® Life Safety Code

استاندارد NFPA 101 استاندارد کد ایمنی زندگی

کد ایمنی زندگی پرکاربردترین منبع برای استراتژی های محافظت از مردم بر اساس ویژگی های ساخت و ساز ساختمان ، حفاظت و اشغال است که اثرات آتش سوزی و خطرات مربوط به آن را به حداقل می رساند. در زمینه منحصر به فرد ، این تنها سندی است که ایمنی زندگی را در هر دو ساختار جدید و سازه های موجود پوشش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا