دانلود کتاب Introduction to Regression Modeling

خرید ایبوک Introduction to Regression Modeling

برای دانلود کتاب Introduction to Regression Modeling بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.  این کتاب در قالب pdf اورجینال پس از واریز ارسال می شود.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Introduction to Regression Modeling دانلود کتاب معرفی مدل رگرسیون
خرید ایبوک Introduction to Regression Modeling دانلود کتاب معرفی مدل رگرسیون

Introduction to Regression Modeling (with CD-ROM) (Duxbury Applied) 1st Edition
by Bovas Abraham (Author), Johannes Ledolter (Author)

Series: Duxbury Applied

Hardcover: 448 pages
Publisher: Cengage Learning; 1 edition (January 20, 2005)
Language: English
ISBN-10: 0534420753
ISBN-13: 978-0534420758

لینک: https://www.cengage.com/c/introduction-to-regression-modeling-1e-abraham/

 

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Introduction to Regression Modeling

 

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب Introduction to Regression Modeling

Looking for an easy-to-understand text to guide you through the tough topic of regression modeling? INTRODUCTION TO REGRESSION MODELING (WITH CD-ROM) offers a blend of theory and regression applications and will give you the practice you need to tackle this subject through exercises, case studies. and projects that have you identify a problem of interest and collect data relevant to the problem’s solution. The book goes beyond linear regression by covering nonlinear models, regression models with time series errors, and logistic and Poisson regression models.

دانلود کتاب معرفی مدل رگرسیون

آیا به دنبال متن فهمیده ای هستید تا بتواند موضوع سخت مدل سازی رگرسیون را راهنمایی کند؟ مقدمه اصلاح مدل (با CD-ROM) ترکیبی از برنامه های تئوری و رگرسیون را ارائه می دهد و عملی را که برای مقابله با این موضوع از طریق تمرینات ، مطالعات موردی به شما ارائه می دهند ، ارائه می دهد. و پروژه هایی که مشکل مورد علاقه شما را شناسایی کرده اند و داده های مربوط به حل مسئله را جمع آوری می کنند. این کتاب با پوشش مدلهای غیرخطی ، مدلهای رگرسیون با خطاهای سری زمانی و مدلهای رگرسیون لجستیک و پواسون فراتر از رگرسیون خطی است.

دکمه بازگشت به بالا