دانلود گزارش Ethylene-Vinyl Acetate از CEH IHS

خرید گزارش Ethylene-Vinyl Acetate

برای دانلود فایل Ethylene-Vinyl Acetate مربوط به Chemical Economics Handbook و دریافت پی دی اف بررسی اجمالی صنعت پتروشیمی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این گزارش مربوط به سال 2019 و در فرمت PDF ارسال می شود.

 

برای خرید گزارشهای Chemical Economics Handbook کافیست آدرس گزارش از سایت  https://ihsmarkit.com/products/chemical-economics-handbooks.html را برای ما ارسال کنید.هزینه دریافت PDF فایل از سایت نکسانت، اعلام و پس از واریز هزینه ارسال میشود.
ارائه پی دی اف تمام متن به گزارشهای Nexant شامل: BI, PERP, POPS, PPE.. این گزارشها شامل قیمت مواد شیمیایی و پتروشیمیایی میباشد که قیمتها را در مناطق خاورمیانه ، امریکا، چین، آسیا، اروپا، آفریقا وسطح جهانی مورد بررسی قرار میدهند.

در صورتی که نیاز به دانلود هر گزارشی از IHS و یا PEP دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی گزارش را از سایت ihsmarkit.com و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

برای دریافت PDF گزارش های فنی در زمينه فرآيندهای مواد پتروشيمی، وضعيت صنعت و بازار مواد پتروشيمی با ما مکاتبه کنید.
دانلود گزارش Ethylene-Vinyl Acetate از Chemical Economics Handbook سایت CEH IHS دانلود گزارش اتیلن وینیل استات
دانلود گزارش Ethylene-Vinyl Acetate از Chemical Economics Handbook سایت CEH IHS دانلود گزارش اتیلن وینیل استات

Ethanolamines
Chemical Economics Handbook
Published February 2020

لینک گزارش از Ethylene-Vinyl Acetate

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 500$

https://chemstore.ihsmarkit.com/products/ceh-ethylene-vinyl-acetate?_pos=1&_sid=c687a8468&_ss=r

دانلود رایگان گزارش Ethylene-Vinyl Acetate

برای اطمینان از کیفیت گزارش Ethylene-Vinyl Acetate ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.گزارشهای دیگر دانلودی از ihsmarkit.com به همین صورت هستند.

درباره گزارش Ethylene-Vinyl Acetate

Jun 2019. Global consumption of EVA is dominated by Northeast Asia, accounting for nearly 53% of the total in 2018; by country, consumption was dominated by China, at 42% of the global total. Demand is growing at an average annual rate of 6% in China.

دانلود گزارش اتیلن وینیل استات

ژوئن 2019. مصرف جهانی EVA تحت سلطه شمال شرق آسیا است که تقریباً 53٪ از کل مصرف را در سال 2018 تشکیل می دهد. بر اساس کشور، چین با 42 درصد از کل مصرف جهانی، تحت سلطه چین بود. تقاضا در چین با نرخ متوسط سالانه 6 درصد در حال رشد است.

دکمه بازگشت به بالا