دانلود نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه

خرید نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه

برای دانلود فایلهای موقعيت بزرگترين ميدان های نفتی ايران و نقشه زيرساخت های تاسيسات نفت در ايران ، نقشه زيرساخت های صنعت گاز طبيعی ايران از IHS مربوط به Chemical Economics Handbook و دریافت پی دی اف بررسی اجمالی صنعت پتروشیمی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این گزارش مربوط به سال 2021 و در فرمت PDF ارسال می شود.

 

برای خرید گزارشهای Chemical Economics Handbook کافیست آدرس گزارش از سایت  https://ihsmarkit.com/products/chemical-economics-handbooks.html را برای ما ارسال کنید.هزینه دریافت PDF فایل از سایت نکسانت، اعلام و پس از واریز هزینه ارسال میشود.
ارائه پی دی اف تمام متن به گزارشهای Nexant شامل: BI, PERP, POPS, PPE.. این گزارشها شامل قیمت مواد شیمیایی و پتروشیمیایی میباشد که قیمتها را در مناطق خاورمیانه ، امریکا، چین، آسیا، اروپا، آفریقا وسطح جهانی مورد بررسی قرار میدهند.

در صورتی که نیاز به دانلود هر گزارشی از IHS و یا PEP دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی گزارش را از سایت ihsmarkit.com و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

برای دریافت PDF گزارش های فنی در زمينه فرآيندهای مواد پتروشيمی، وضعيت صنعت و بازار مواد پتروشيمی با ما مکاتبه کنید.
دانلود نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه از Chemical Economics Handbook سایت IHS CHEMICAL خرید گزارشات دانلود نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه
دانلود نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه از Chemical Economics Handbook سایت IHS CHEMICAL خرید گزارشات دانلود نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه

Hydrogen Market Research
Hydrogen Market Outlook, Supply & Demand, Forecast and Analysis

لینک گزارش از Chemical Economics Handbook:

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 355$

دانلود رایگان نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه

برای اطمینان از کیفیت نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه،، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.گزارشهای دیگر دانلودی از ihsmarkit.com به همین صورت هستند.

https://ihsmarkit.com/products/methanol-chemical-economics-handbook.html

درباره نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه

Hydrogen is produced in large quantities both as a principal product and as a by-product. Hydrogen producers may consume the product captively, sell it to end users, sell it to a company that specializes in marketing industrial gases, burn it for fuel, or vent it to the atmosphere. Hydrogen consumers may buy hydrogen from an industrial gas company or a byproduct producer, use internally generated by-product hydrogen, or install a hydrogen plant on-site. In some cases, a company will generate crude by-product hydrogen that is purchased and purified by an industrial gas company and then sold back to the original generating company.

Growth in the hydrogen market is driven primarily by large-scale applications such as ammonia and methanol production, petroleum refining, and metals applications. Emerging use of hydrogen as energy carrier, either directly in fuel cells or as heating fuel, or indirectly in the production of renewable diesel (hydrotreated vegetable oils [HVO]), green ammonia, or green methanol, are emerging and fast-growing end-use segments, albeit from fairly small levels.

دانلود نقشه‌های IHS ایران و خاورمیانه

هیدروژن در مقادیر زیادی هم به عنوان محصول اصلی و هم به عنوان محصول جانبی تولید می شود. تولیدکنندگان هیدروژن ممکن است محصول را در اسارت مصرف کنند، آن را به کاربران نهایی بفروشند، آن را به یک شرکت متخصص در بازاریابی گازهای صنعتی بفروشند، آن را برای سوخت بسوزانند، یا آن را به اتمسفر تخلیه کنند. مصرف کنندگان هیدروژن ممکن است هیدروژن را از یک شرکت گاز صنعتی یا یک تولید کننده فرعی خریداری کنند، از هیدروژن محصول جانبی تولید شده داخلی استفاده کنند یا یک کارخانه هیدروژن در محل نصب کنند. در برخی موارد، یک شرکت هیدروژن فرعی خام تولید می کند که توسط یک شرکت گاز صنعتی خریداری و تصفیه می شود و سپس به شرکت تولید کننده اصلی فروخته می شود. رشد در بازار هیدروژن عمدتاً توسط برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ مانند تولید آمونیاک و متانول، پالایش نفت و کاربردهای فلزات هدایت می شود. استفاده نوظهور از هیدروژن به عنوان حامل انرژی، چه به طور مستقیم در سلول های سوختی یا به عنوان سوخت گرمایشی، یا به طور غیرمستقیم در تولید گازوئیل تجدیدپذیر (روغن های گیاهی تصفیه شده با هیدروژن [HVO])، آمونیاک سبز یا متانول سبز، در حال ظهور و رشد سریع هستند. از بخش‌ها، هرچند از سطوح نسبتاً کوچک استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا